• راهنمای خرید کرم پودر برای پوست چرب
    راهنمای خرید کرم پودر برای پوست چرب

    اگر دارای پوست چرب هستید و به جای خرید کرم پودر مناسب پوست چرب از کرم پودر دیگری استفاده کنید، آن محصول می تواند به خاطر مطابقت نداشتن با جنس پوست شما زمینه را برای مسدود شدن منافذ پوستی فراهم کند و منجر به جوش‌های بیشتر شود.

    26 دی 1402
  • کانتور صورت چیست و چه کاربردی دارد؟
    کانتور صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

    کانتور صورت که به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای تغییر شکل صورت بکار برده می شود به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد کانتور کردن شامل استفاده از سایه‌های روشن و تیره برای برجسته کردن، باریک کردن یا عمیق‌تر نشان دادن ویژگی‌های صورت است.

    23 دی 1402
  • برنزر چیست و چه کاربردی دارد
    برنزر چیست و چه کاربردی دارد

    کمی برنزر یا کانتور روی گونه‌های شما می تواند تاثیر شگفت انگیزی را بر روی ظاهر شما بگذارد به همین دلیل از برنزر و کانتور در بسیاری از روتین‌های آرایشی استفاده می شود برخی از افراد گمان می کنند که برنزر و کانتور یک محصول هستند در حالی که این یک تصور اشتباه است و هر کدام کاربرد متفاوتی دارند برنزر برای افزودن ظاهری آفتاب زده به صورت استفاده می‌گردد.

    19 دی 1402
  • پوشاندن لکه‌ های صورت با آرایش
    پوشاندن لکه‌ های صورت با آرایش

    پنهان کردن موفقیت آمیز یک جوش به استفاده از محصولات درست و استراتژیک مناسب شما بستگی دارد ما در این مقاله قصد داریم شما را با مراحلی در باب پنهان کردن لکه های صورت با آرایش آشنا کنیم تا بتوانید آرایشی زیبا و بدون لکه داشته باشید.

    15 دی 1402
  • فواید روغن جوجوبا برای پوست و مو
    فواید روغن جوجوبا برای پوست و مو

    این روغن باور نکردنی یک موم گیاهی مایع است که از دانه‌های گیاه سیمونسیا به دست می آید این روغن در مناطق جنوب غربی ایالات متحده آمریکا رشد می کند و به طور گسترده‌ای در محصولات آرایشی استفاده می شود روغن جوجوبا خواص زیادی دارد و ممکن است در بهبود بیماری های پوستی مانند اگزما، آکنه و پسوریازیس تاثیرگذار باشد.

    13 دی 1402
  • پرایمر چیست؟
    پرایمر چیست؟

    وقتی صحبت از محصولات آرایشی به میان می آید پرایمر یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین لوازم آرایشی است چرا که هیچ چیزی ناامیدکننده‌تر از این نیست که وقتی خودتان را در آینه نگاه می کنید متوجه محو شدن و ریختن آرایش خود می شوید.

    12 دی 1402
  • فواید سرم ویتامین C
    فواید سرم ویتامین C

    یکی از راه‌های محافظت از پوست، استفاده از سرم ویتامین C است این سرم تاثیر زیادی در محافظت از پوست دارد از جمله فوایدی که سرم ویتامین C دارد می توان به ترمیم پوست، افزایش کلاژن، کاهش چین و چروک، محو کردن لکه‌های تیره و محافظت از پوست در برابر آسیب نور خورشید اشاره کرد.

    10 دی 1402
  • روغن مناسب پوست خشک
    روغن مناسب پوست خشک

    داشتن یک روتین مراقبت از پوست تضمین می کند تا پوست شما برای مدت طولانی تری جوان و سالم باقی بماند برنامه مراقبت از پوست شامل پاک‌کننده، تونر، مرطوب‌کننده، کرم ضد آفتاب، سرم، روغن و لایه بردار است در کنار پاکسازی صورت برای یکنواخت کردن رنگ پوست، باید از بهترین روغن‌ها با توجه به نوع پوست خود استفاده کنید.

    9 دی 1402
  • بهترین روغن برای موهای نازک
    بهترین روغن برای موهای نازک

    نازک شدن مو می تواند باعث ناامیدی بسیاری از افراد باشد چرا که نازکی مو نقش زیادی در ریزش مو دارد استفاده از روغن در روتین مراقبت از مو می تواند به شما در حفظ سلامت و کاهش ریزش کمک کند با این حال در بازار به خاطر وجود روغن‌های مختلف انتخاب روغن مناسب برای موهای نازک چالش برانگیز است به همین خاطر انتخاب روغن مناسب برای موهای نازک اهمیت زیادی دارد

    6 دی 1402
  • چگونه موهای خشک خود را نرم کنیم؟
    چگونه موهای خشک خود را نرم کنیم؟

    از نشانه‌های موهای سالم می توان به موهایی نرم و براق اشاره کرد داشتن موهایی ابریشمی چیزی نیست که هر فردی با آن متولد شود اگر شما رژیم غذایی سالمی نداشته باشید یا از محصولات مراقبتی مناسب نوع مو استفاده نکنید ممکن است با موهایی خشک و شکننده مواجه شوید.

    4 دی 1402
  • میکروبلیدینگ چیست و چه کاربردی دارد
    میکروبلیدینگ چیست و چه کاربردی دارد

    اصطلاح میکروبلیدینگ چند سالی است که رایج شده است و مورد توجه افراد مشهوری قرار گرفته است این روش یک تاتوی نیمه دائمی است که برای نواحی نازک ابرو بکار برده می شود تا با پر کردن آن نواحی زیبایی ابرو و چشم‌هایتان را چند برابر کنید

    2 دی 1402
  • بی‌بی کرم چیست؟
    بی‌بی کرم چیست؟

    بی‌بی کرم مخفف Beauty Balm یا Blemish Balm است در واقع بی‌بی کرم ترکیبی بین یک محصول مراقبتی و آرایشی است که برای ایجاد پوششی مناسب در آرایش با مزایای مراقبت از پوست طراحی شده است شما می توانید از بی‌بی کرم به عنوان مرطوب‌کننده و پرایمر استفاده کنید

    28 آذر 1402