بهترین کرم پودر با پوشانندگی فوق العاده بالا

بهترین کرم پودر با پوشانندگی فوق العاده بالا
7 فروردین 1403 بدون نظر 10 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

کرم پودر یکی از لوازم ضروری آرایشی است که به مات شدن، صاف شدن و محو کردن بافت‌های ناهموار در پوست کمک می کند داشتن پوستی صاف و یکدست باعث زیباتر شدن آرایش شما می شود به همین خاطر شما در بازار شاهد انواع کرم پودرها در رنگ و ترکیبات مختلف هستید که انتخاب کرم پودر مناسب را برای شما مشکل ساز کرده است از طرفی دیگر انتخاب کرم پودر مناسب به خاطر ارتباط نزدیکی که با پوست دارد اهمیت زیادی دارد.

کرم پودر یکی از لوازم ضروری آرایشی است که به مات شدن، صاف شدن و محو کردن بافت‌های ناهموار در پوست کمک می کند داشتن پوستی صاف و یکدست باعث زیباتر شدن آرایش شما می شود به همین خاطر شما در بازار شاهد انواع کرم پودرها در رنگ و ترکیبات مختلف هستید که انتخاب کرم پودر مناسب را برای شما مشکل ساز کرده است از طرفی دیگر انتخاب کرم پودر مناسب به خاطر ارتباط نزدیکی که با پوست دارد اهمیت زیادی دارد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با 9 تا از بهترین برندهای کرم پودر آشنا کنیم تا با توجه به کیفیت بتوانید انتخاب بهتری را در پیش داشته باشید.

1- کرم پودر اینفالیبل فرش وییر لورال:

یکی از بهترین کرم پودرهایی که توسط برند لورال تولید شده است کرم پودر لورال اینفالیبل فرش وییر است چرا که به خاطر پوشانندگی فوق العاده‌ای که دارد می تواند آرایشی زیبا و ماندگار برای شما به ارمغان بیاورد همچنین به خاطر ویتامین C و آنتی اکسیدان‌هایی که در ترکیبات این کرم موجود است از پوست شما در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می کند. کرم پودر اینفالیبل فرش وییر بافت سبکی دارد به همین خاطر در اکسیژن رسانی به سلول‌های پوست شما اختلالی وارد نمی کند و مانع بسته شدن منافذ پوستی نمی گردد. این کرم پودر ضد آب و ضد تعریق است برای همین هم شما می توانید از آن تحت شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید کرم پودر لورال تنوع رنگی زیادی دارد تا شما بتوانید کرم پودر مناسب رنگ پوست خود را انتخاب کنید تا آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید بنابراین اگر بدنبال کرم پودری هستید که ضمن جلوگیری و پیشگیری از مشکلات پوستی به شما جهت پوشاندن نواقص و یکسان کردن رنگ پوست کمک زیادی کند می توانید کرم پودر لورال را انتخاب کنید تا با اصلاح عیوب پوستی خود آرایشی نچرال و جذاب داشته باشید.

2- کرم پودر مک:

یکی دیگر از بهترین کرم پودرها در میان محصولات خارجی کرم پودر مک است که برای انواع پوست‌ها از خشک تا چرب و مختلط مناسب است کرم پودر مک با ماندگاری بالایی که دارد می تواند برای مدت طولانی پوست شما را از شر هر گونه عیب و نقصی خلاص کند این کرم پودر ضد آب و ضد تعریق است و به خاطر بافت سبک و مات مانندی که بر روی پوست به جا می گذارد در میان علاقمندان به آرایش از محبوبیت زیادی برخوردار است از دیگر ویژگی‌های فوق العاده این محصول می توان به آبرسانی ، مدیریت میزان تولید چربی و محافظت کردن از پوست در برابر آسیب‌های محیطی اشاره کرد بنابراین با انتخاب کرم پودر مک ضمن اینکه می توانید پوستی صاف و یکدست داشته باشید می توانید از پوستتان در برابر آسیب‌های محیطی محافظت کنید کرم پودر مک بافت سبک و مایعی دارد که به سرعت جذب پوست شما می شود همچنین فاقد چربی و غیرکمدون زا است به همین خاطر بر روی پوست بافتی مات و مخملی برای شما به ارمغان می آورد پس اگر می خواهید آرایشی زیبا و ماندگار داشته باشد کرم پودر مک را جز گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

3- کرم پودر نارس:

کرم پودر نارس قدرت کاور فوق العاده ای دارد به طوری که به راحتی می تواند هر گونه عیب و نقصی را از روی پوست محو کند همچنین به خاطر مقاومتی که در برابر رطوبت و آب دارد از ماندگاری بالایی برخوردار است کرم پودر نارس ضمن پوشش دهی بالا می تواند بافتی سبک و طبیعی بر روی پوست به جا بگذارد تا پوستی نچرال و طبیعی برای شما به ارمغان بیاورد به همین خاطر علاقمندان به آرایش کرم پودر نارس را انتخاب می کنند . کرم پودر نارس تنوع رنگی زیادی دارد به طوری که شما با هر رنگ و جنس پوستی که باشید می توانید کرم پودر متناسب رنگ و پوست خود را انتخاب کنید این کرم پودر در ترکیبات خود حاوی مواد مغذی و مرطوب کننده بوده بنابراین از خشکی پوست جلوگیری می کند همچنین فاقد مواد شیمیایی مضر نظیر پارابن، الکل و عطر است.

4- کرم پودر دیور:

این کرم پودر پوستی صاف و بی نقض برای شما به ارمغان می آورد و تا 24 ساعت بر روی پوست شما ماندگاری دارد همچنین به خاطر بافت سبک و آبرسانی که دارد مانع اکسیژن رسانی به بافت پوست نمی شود. کرم پودر دیور در برابر آب و تعریق مقاوم است و به دلیل بافت طبیعی و مات مانندی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است بنابراین اگر به دنبال کرم پودری هستید که با رنگ طبیعی پوست شما تنظیم شود و آرایشی طبیعی و نچرالی را برای شما به ارمغان بیاورد کرم پودر دیور را در میان گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

5- کرم پودر کلارنس:

کرم پودر کلارنس با عصاره‌های گیاهی تهیه شده به همین خاطر می تواند ضمن برطرف کردن عیوب پوستی به مراقبت از پوست شما بپردازد این کرم پودر ماندگاری فوق العاده‌ای در برابر محیط دارد و مقاومت بالایی را در برابر تعریق و آب دارد کرم پودر کلارنس حاوی آبرسان است عمیقا به خطوط چین و چروک پوستی نفوذ می کند تا پوستی صاف و یکدست برای شما به ارمغان بیاورد همچنین از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. کرم پودر کلارنس تنوع رنگی زیادی دارد به همین خاطر شما می توانید به راحتی کرم پودر مناسب رنگ پوست خود را انتخاب کنید تا آرایشی زیبا و در عین حال طبیعی داشته باشید.

6- کرم پودر استی لادر:

یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین کرم پودرهای جهان کرم پودر استی لادر است چرا که این کرم پودر از قدرت پوشانندگی بالایی برخوردار است تا بتواند هر گونه نواقصی را از روی پوست محو کند همچنین به خاطر ماندگاری بالایی که دارد نیازی به تمدید کرم پودر وجود ندارد. کرم پودر استی لادر بافت سبک و نرمی دارد که بر روی پوست احساس سنگینی و چربی بوجود نمی آورد به همین خاطر پوستی صاف و طبیعی برای شما به ارمغان می آورد همچنین به خاطر ترکیبات فوق العاده‌ای که دارد برای استفاده روزانه مناسب است.

7- کرم پودر شارلوت تیلبری:

کرم پودر شارلوت تیلبری در عین حال که بافت سبکی دارد از قدرت پوشانندگی بالای برخوردار است به همین خاطر می تواند آرایشی زیبا و بی نقص را برای شما به ارمغان بیاورد این کرم پودر حاوی آبرسان بوده و از خشکی پوست جلوگیری می کند این کرم پودر مقاومت بالایی در برابر آب و تعریق دارد به همین خاطر شما را از تمدید مجدد کرم پودر بی نیاز می کند. اگر می خواهید از کرم پودری استفاده کنید که برای مصرف روزانه مناسب باشد می توانید کرم پودر شارلوت تیلبری را در میان گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

8- کرم پودر کلینیک:

کرم پودر کلینیک از قدرت کاور بالایی برخوردار است به همین خاطر پوستی صاف و یکدست برای شما به ارمغان می آورد. این کرم پودر بافت نرم و سبکی دارد پس شما بعد استفاده از کرم پودر کلینیک احساس سنگینی و چربی نخواهید کرد از طرفی دیگر به خاطر وجود آبرسان در ترکیبات این کرم پودر جلوه زیبا و طبیعی بر روی پوست شما به ارمغان می آورد. کرم پودر کلینیک برای استفاده روزانه مناسب است و به خاطر عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر مانند پارابن و عطر در میان بسیاری از افراد از محبوبیت زیادی برخوردار است بنابراین اگر بدنبال کرم پودری هستید که ضمن قدرت پوشانندگی و مقاومت بالا در برابر آب از مواد مضر شیمیایی برخوردار نباشد می توانید کرم پودر کلینیک را در گزینه‌های خود قرار دهید.

9- کرم پودر میکاپ فور اور:

این کرم پودر می تواند پوستی صاف و یکدست برای مدت طولانی به ارمغان بیاورد به طوری که شما دیگر نیازی به تمدید کرم پودر خود ندارید همچنین به خاطر بافت سبک و نرمی که دارد به راحتی جذب پوست می شود و پس از استفاده شما احساس سنگینی و کیکی شدن کرم پودر را نمی کنید. از آنجایی که این کرم پودر در برابر آب و تعریق مقاومت بالایی دارد می توانید با خیال راحت تحت هر شرایط مختلف آب و هوایی آن را استفاده کنید و نگران محو شدن و خراب شدن آرایشتان نباشید بنابراین اگر می خواهید از کرم پودری استفاده کنید که تحت هر شرایط، پوستی صاف و یکدست برای شما به ارمغان بیاورد می توانید کرم پودر میکاپ فور اور را در میان گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید و از آن برای داشتن آرایشی زیبا و طبیعی استفاده کنید.

در نتیجه:

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 9 تا از بهترین کرم پودرها با قدرت پوشانندگی بالا آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب درستی را در این مسیر بگیرید انتخاب کرم پودر مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که ارتباط نزدیکی با سطح پوست و منافذ پوستی شما برقرار می کند پس کرم پودری که انتخاب می کنید باید از هر جهت مورد تایید پزشکان و متخصصان قرار بگیرد تا بتوانید ضمن داشتن آرایشی نچرال و زیبا از سلامت پوست خود اطمینان پیدا کنید علاوه بر این هنگام خرید کرم پودر مناسب باید به رنگ و جنس پوست خود هم توجه کنید تا کرم پودر با رنگ پوست شما تنظیم باشد و جلوه‌ای طبیعی و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید