معرفی 7 شامپوی بدون سولفات

معرفی 7 شامپوی بدون سولفات
20 خرداد 1403 بدون نظر 5 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

ما در این مقاله به خاطر دوری از چنین آسیب‌هایی قصد داریم شما را با 7 شامپوی بدون سولفات آشنا کنیم تا بتوانید به بهترین شکل از مو و پوست سر خود مراقبت کنید پس با ما همراه باشید.

در سال‌های اخیر محبوبیت شامپوهای بدون سولفات افزایش یافته است چرا که مردم نسبت به مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت از مو و پوست آگاهی بیشتری پیدا کرده‌اند اما سولفات چیست و چرا باعث ایجاد مشکل برای موهای ما می شود؟

سولفات‌ها مواد شوینده‌ای هستند که باعث ایجاد کف بیشتر بر روی مو می شوند به همین خاطر ما آن را به عنوان یک پاک کننده و شوینده خوب در نظیر می گیریم در حالی که این ماده برای پوست سر و مو بسیار خشن است و می تواند منجر به ایجاد خشکی، تحریک و پوسته پوسته شدن پوست سر شود سولفات به راحتی منجر به ازبین رفتن چربی و روغن ضروری مو می شود بدین ترتیب موهایی وز و آسیب پذیر برای شما به ارمغان می آورند. 

ما در این مقاله به خاطر دوری از چنین آسیب‌هایی قصد داریم شما را با 7 شامپوی بدون سولفات آشنا کنیم تا بتوانید به بهترین شکل از مو و پوست سر خود مراقبت کنید پس با ما همراه باشید.

1- شامپو بدون سولفات استم سل مناسب موهای خشک و آسیب دیده:

این محصول فوق العاده از خاصیت آبرسانی و احیای موهای آسیب دیده برخوردار است بنابراین اگر شما جز کسانی هستید که موهایی خشک، بدحالت و شکننده دارید می توانید با این محصول به بهبود موهای آسیب دیده خود بپردازید. شامپو بدون سولفات استم سل به گونه‌ای فرموله شده که با استفاده از ترکیبات خود از جمله ویتامین A، D، E، روغن زیتون، عصاره بابونه، عصاره آلوئه ورا، شی باتر و عصاره گل سرخ به طور خاص بر روی موهای خشک، شکننده و خارش کف سر تاثیر بگذارد و با تغذیه مناسب و تقویت موهای ضعیف شما از ایجاد موخوره و شوره سر جلوگیری کند.

شامپو استم سل فاقد سولفات است تا برای کسانی که داری موهای خشک و آسیب پذیر هستند گزینه ایده آلی باشد این شامپو در کنار تمام فواید بالا از ریزش مو پیشگیری می کند و شانه کردن موها را راحت‌تر می کند همچنین برای کسانی که موهایی رنگ شده دارند گزینه مناسبی است بنابراین با انتخاب شامپو بدون سولفات استم سل می توانید در کنار آبرسانی و احیای موهای آسیب دیده به تغذیه، ترمیم بافت مو، افزایش درخشندگی و محافظت از مو در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید بپردازید.

2- شامپو بدون سولفات حاوی روغن زیتون سولکس:

محصولی فوق العاده و بسیار موثر که در کنار پاکسازی و تمیز کردن مو و پوست سر به شما در تقویت و بازسازی موها کمک می کند، شامپو بدون سولفات سولکس است که برای افراد با موهایی حساس و شکننده مناسب است بخصوص کسانی که موهای خود را کراتین یا بوتاکس کرده اند چرا که این محصول فاقد سولفات و حاوی روغن زیتون و کراتین است به همین خاطر گزینه ایده آلی برای شما است. از طرفی دیگر این شامپو با عصاره‌های گیاهی و طبیعی فرموله شده است تا به بهترین شکل موهای نازک و شکننده شما را تقویت کنند و جان دوباره‌ای را به آنها ببخشد.

از ویژگی‌های بی نظیر شامپو بدون سولفات سولکس می توان به خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی موها اشاره کرد تا از خشکی مو و پوست سر پرهیز کنید همچنین موهای کدر و وز شما را تبدیل به موهایی درخشان و نرم می کند تا ظاهری زیبا و سالم برای موهای خود به ارمغان بیاورید.

بنابراین اگر به دنبال محصولی کاربردی و موثر هستید تا بتواند با هیدراته و آبرسانی موها به ترمیم بافت مو بپردازد شامپو حاوی کراتین و روغن زیتون بدون سولفات سولکس انتخاب مناسبی است.

3- شامپو حاوی روغن کوکوی او جی ایکس:

شامپوی بدون سولفات او جی ایکس برای هر کسی که از موهای وز، خشک و شکننده خود رنج می برد مناسب است این محصول می تواند در کنار پاکسازی موها و پوست سر از شر هرگونه آلودگی، به آبرسانی و تقویت موهایتان بپردازد تا درخشش را به موهای کدر خود بازگردانید. شامپو کوکوی او جی ایکس با ویتامین‌های تقویت کننده فرموله شده تا با موخوره و وزی مو مبارزه کند و موهایی صاف و نرم برای شما به ارمغان بیاورد همچنین با خاصیت حجم دهندگی خود ظاهری زیبا و جذاب فراهم می کند. این شامپو در ترکیبات خود از سولفات و پارابن استفاده نمی کند به همین خاطر برای کسانی که موهایی کراتین شده دارند مناسب است.

4- شامپو فاقد سولفات ایوروشه:

انتخاب شامپو مناسب برای مراقبت از مو اهمیت زیادی دارد تا زیبایی و سلامت را برای مو و پوست‌سرتان تامین کنید یکی از محصولاتی که می تواند شما را به این هدف برساند شامپو بدون سولفات ایوروشه است چرا که با ترکیبات خود موهای شما را نرم و لطیف می کند به طوری که شما بعد استفاده از این شامپو دیگر به نرم کننده یا ماسک مو نیازی نخواهید داشت این شامپو برای انواع موها بویژه کسانی که دارای موهای حساسی هستند مناسب است چرا که از مواد شیمیایی مضر نظیر پارابن، سیلیکون و رنگ استفاده نمی کند.

شامپو بدون سولفات ایوروشه دارای فرمولاسیونی گیاهی و ارگانیک است و در کنار پاکسازی موهای شما، به آبرسانی و تقویت مو می پردازد بنابراین اگر به دنبال شامپویی هستید که بدون ایجاد آسیب محافظ و مراقبت موهای شما باشد شامپو بدون سولفات ایوروشه گزینه ایده آلی است تا شما را به آنچه که می خواهید برساند.

5- شامپو بدون سولفات و ترمیم کننده لورال:

شامپوی بدون سولفات و ترمیم کننده لورال یکی از محصولاتی است که با ترکیبات منحصر به فرد خود می تواند به بهترین شکل موهای شما را تقویت و ترمیم کند تا با افزایش ضخامت و انعطاف پذیری تار ‌مو، جلوه‌ای زیبا و سالم به ارمغان بیاورید این محصول با فرمولاسیون پیشرفته و حرفه‌ای خود منافذ و شکاف تار موهای شما را ترمیم می کند و درخشندگی را به موهای کدرتان باز می گرداند.

بنابراین با انتخاب شامپو بدون سولفات و ترمیم کننده لورال از شکنندگی و موخوره مو جلوگیری کنید تا با استفاده از فرمولاسیون خاص خود موهایی خوش حالت و ضخیم داشته باشید.

6- شامپو بدون سولفات لافارر:

با این محصول می توانید بدون ایجاد آسیب از شر هرگونه آلودگی و ناخالصی از روی مو و پوست سرتان خلاص شوید تا با استفاده از فرمولاسیون ملایم شامپو لافار بافت موهایتان را ترمیم کنید همچنین با فراهم کردن مواد مورد نیاز مو، به افزایش استحکام آن کمک می کند. شامپو بدون سولفات لافارر حاوی پروتئین‌های هیدرولیز شده،کراتین، عصاره کافئین، عصاره سویا و گندم است به همین خاطر از ریزش مو جلوگیری می کند. کسانی که دارای موهای رنگ و کراتین شده هستند می توانند از شامپوی بدون سولفات فالارر استفاده کنند و ظاهری درخشان و زیبا را برای موهای خود به ارمغان بیاورند.

در نتیجه با انتخاب این محصول علاوه بر پاکسازی موها به تقویت، ترمیم و جلوگیری از ریزش مو بپردازید تا موهایی سالم‌تر، زیباتر و خوش حالت‌تر داشته باشید.

7- شامپو فاقد سولفات هربال اسنس:

اگر به دنبال تقویت موها، افزایش ضخامت مو و ترمیم بافت موهای آسیب دیده خود هستید شامپو بدون سولفات هربال اسنس می تواند برای شما گزینه ایده آلی باشد این محصول با خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی خود به طور خاص از ایجاد خشکی جلوگیری می کند همچنین به گونه‌ای فرموله شده تا با موهای شما سازگار باشد و با کنترل میزان چربی مانع ریزش مو شود.

در شامپو هربال اسنس از عصاره آلوئه ورا و بامبو استفاده می شود تا در کنار قدرت آبرسانی و خاصیت تقویت کنندگی با شوره سر مبارزه کند همچنین با خوش حالت کردن موها جلوه‌ای زیبا و جذاب برای شما به ارمغان می آورد. شما برای اینکه بتوانید به بهترین شکل از عملکرد این شامپو بهره‌مند شوید می توانید بعد استفاده از شامپو هربال اسنس از نرم کننده یا ماسک مو هربال اسنس استفاده کنید تا نرمی و لطافت را به موهای خشک و آسیب دیده خود بازگردانید و از داشتن موهایی درخشان و سالم لذت ببرید.

بنابراین با استفاده از این شامپو می توانید به طور موثر و کارآمد به نتیجه دلخواه یعنی ترمیم، آبرسانی و حفظ رنگ مو برسید.

در نتیجه:

کف موجود در شامپو رضایت یک پوست تمیز را به ما می دهد اکثر شامپوها حاوی سولفات هستند که باعث می شود تا کف بیشتری بر روی مو ایجاد شود اما در عین حال این ماده آسیب‌زا و خشن است و تمام چربی ضروری مو را ازبین می برند و زمینه را برای تضعیف ریشه موها فراهم می کند به همین خاطر بسیاری از مردم به دنبال شامپویی با فرمولاسیون ملایم هستند تا به مو و پوست سرشان آسیب نرسد. یکی از محصولاتی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند شامپوی بدون سولفات است چرا که در صورت استفاده از شامپوی بدون سولفات می توانید به تقویت موهای رنگ شده، تسکین پوست سر حساس، حفط رطوبت و چربی ضروری مو، پاکسازی ملایم، کاهش تحریک پذیری پوست سر حساس، حفظ موهای مجعد و جلوگیری از سوزش چشم بپردازید. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 7 شامپوی بدون سولفات آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب درستی برای مراقبت و محافظت از موهایتان بگیرید البته توصیه می گردد که قبل استفاده و خرید هر محصولی با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا با توجه به جنس مو و نیازتان از شامپوی مناسب استفاده کنید. 

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید