کرم‌های مناسب برای منافذ باز پوست

کرم‌های مناسب برای منافذ باز پوست
17 خرداد 1403 بدون نظر 5 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

هنگامی که از کرم کاهش دهنده منافذ باز بر روی صورت استفاده می کنید می توانید با شستشوی صورت دو بار در روز، استفاده از کرم رتینول یا سرم چند بار در هفته، لایه برداری منظم و مهم‌تر از همه استفاده از ضدآفتاب به کاهش منافذ بزرگ کمک کنید

همه ما منافذ باز پوستی داریم اما گاهی اوقات این منافذ بزرگتر از آنچه که ما می خواهیم می شود ولی از آنجایی که اندازه منافذ باز پوست ما تحت تاثیر بسیاری از عوامل مانند ژنتیک تعیین می گردد ما نمی توانیم از محصول یا روشی برای حذف کامل آنها استفاده کنیم اما می توانیم با استفاده از محصولات مناسب در روتین مراقبت از پوست منافذ باز را به حداقل برسانیم تا کمتر به چشم بیایند.

هنگامی که از کرم کاهش دهنده منافذ باز بر روی صورت استفاده می کنید می توانید با شستشوی صورت دو بار در روز، استفاده از کرم رتینول یا سرم چند بار در هفته، لایه برداری منظم و مهم‌تر از همه استفاده از ضدآفتاب به کاهش منافذ بزرگ کمک کنید ما در این مقاله سعی داریم برای کمک به شما در انتخاب محصول مناسب و جلب تجربه خوشایند به معرفی 8 تا از بهترین کرم‌ها برای بستن منافذ باز پوست بپردازیم تا بتوانید به بهترین شکل از پوست خود مراقبت کنید.

1- سرم ضد جوش و ضد منافذ پوست نیاسینامید اوردینری:

سرم فوق العاده اوردینری به طور موثر می تواند به کنترل میزان ترشح چربی پوست بپردازد و در رفع جوش و آکنه تاثیرگذار باشد چرا که سرم اوردینری با دو ماده فعال از قبیل نیاسینامید و زینک فرموله شده است تا به شما در کاهش جوش و کوچک کردن منافذ باز کمک کند. 

این محصول دارای فرمولاسیونی بدون چربی است و به خاطر ترکیباتی که دارد می تواند نقش مهمی را در تقویت و ترمیم پوست شما ایفا کند. به طور کلی سرم ضد جوش و ضد منافذ نیاسینامید اوردینری از حدود 10 درصد نیاسینامید، 1 درصد زینک، اوردین، آلانتوئین و هیالورونیک اسید ساخته شده است به همین خاطر می تواند به طور خاص بر روی کاهش التهاب و قرمزی پوست، کاهش آکنه، افزایش خواص آنتی اکسیدانی، رفع خشکی پوست، کمک به بازسازی بافت پوست و کوچک کردن منافذ باز کمک کند. همچنین این محصول به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر از قبیل پارابن، الکل، سولفات، سیلیکون، گلوتن و عطر برای انواع پوست‌ها بویژه پوست چرب مناسب است بنابراین اگر بدنبال محصولی هستید که بتواند ضمن کوچک کردن منافذ باز در کاهش جوش‌های آزار دهنده، یکدست کردن سطح پوست و شفاف کردن پوست شما تاثیرگذار باشد می توانید از سرم ضد جوش و ضد منافذ باز نیاسینامید اوردینری استفاده کنید تا سطح روتین مراقبت از پوست خود را ارتقا ببخشید.

2- کرم آبرسان درخت چای سبز بادی شاپ:

یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولاتی که می تواند در کنار کوچک کردن منافذ باز پوست به آبرسانی، کاهش خشکی و جلوگیری از ایجاد جوش کمک کند کرم آبرسان درخت چای سبز بادی شاپ است این محصول فوق العاده از بافت سبک و زود جذبی برخوردار است به طوری که شما بعد از استفاده احساس سنگینی یا چربی بر روی پوست نخواهید داشت به همین خاطر می توان از این کرم آبرسان به طور روزانه در روتین پوستی خود استفاده کرد.

کرم آبرسان بادی شاپ دارای خاصیتی ضد جوش و کمک کننده به کوچک کردن منافذ باز پوست است تا شما بتوانید با استفاده منظم از این محصول به آنچه که می خواهید برسید بدون اینکه نگران ایجاد قرمزی و التهاب پوستی باشید همچنین این محصول به گونه‌ای فرموله شده که تا 24 ساعت به آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست کمک کند و اثری مات و خنک کننده بر روی پوست به ارمغان بیاورد. بنابراین اگر شما جز کسانی هستید که پوست نرمال، چرب، حساس یا مستعد جوش دارید کرم آبرسان درخت چای سبز بادی شاپ می تواند به شما در بستن منافذ باز و آبرسانی پوست کمک کند.

3- سرم کوچک کننده منافذ باز ایوروشه:

اگر شما به دنبال محصولی هستید که به طور خاص بر روی بستن منافذ باز پوست تمرکز کنند سرم کوچک کننده منافذ باز ایوروشه گزینه مناسبی است چرا که از وظایف اصلی این سرم کوچک کردن و بستن منافذ باز است و این کار را از طریق کنترل میزان تولید چربی انجام می دهد تا کسانی که دارای پوست چرب و مختلط هستند با این محصول فوق العاده به نتیجه دلخواه خود برسند.

سرم بستن منافذ باز ایوروشه در کنار کوچک کردن منافذ باز شما از مزایای دیگری از جمله یکدست کردن بافت پوست، افزایش درخشندگی و شاداب کردن پوست برخوردار‌اند در نتیجه با انتخاب سرم کوچک کردن منافذ باز ایوروشه و استفاده منظم از آن می توانید پوستی سالم و شاداب داشته باشید که ظاهری با منافذ کوچک دارد.

4- سرم کوچک کننده منافذ باز کلینیک:

یکی دیگر از محصولاتی که می تواند در ترمیم و بستن منافذ باز پوست کمک کند سرم کلینیک است که به گونه‌ای طراحی شده تا بتواند به سرعت در تغییر ظاهر منافذ باز تاثیرگذار باشد و پوستی شاداب و نرم برای شما به ارمغان بیاورد. این محصول به خاطر ترکیباتی که دارد دارای بافت سبکی است، به گونه‌ای که شما بعد از استفاده احساس سنگینی یا چربی نخواهید کرد این محصول فاقد روغن است و از آنجایی که برای انواع پوست‌ها مناسب است می تواند بعد از چند هفته در صورت استفاده مرتب از آن بر روی ظاهر منافذ باز پوست تاثیر بگذارد و با کوچک کردن این منافذ باز شما را به نتیجه دلخواه برساند.

5- ژل پیلینگ ضد منافذ باز سیمپل:

اگر شما جز کسانی هستید که از پوست چرب و مختلط خود رنج می برد و به دنبال اسکرابی هستید که ضمن از بین بردن چربی اضافه به بستن منافذ باز شما کمک کند می توانید اسکراب ضد منافذ باز سیمپل را انتخاب کنید چرا که این محصول فوق العاده می تواند به راحتی پوست شما را از شر هرگونه آلودگی و سلول‌های مرده خلاص کند و ظاهری مات و تمیز برای شما به ارمغان بیاورد با استفاده هفتگی از این اسکراب می توانید در کنار سم‌زدایی پوست به کوچک کردن ظاهر منافذ باز کمک کنید این محصول حاوی ویتامین B3 است و از موادی مانند پارابن، الکل، رنگ‌های مصنوعی، عطر و مواد حساسیت‌زا ساخته نشده است بدین ترتیب انتخاب مناسبی برای پوست‌های چرب و مختلط است. بنابراین شما می توانید با انتخاب ژل پیلینگ ضد منافذ سیمپل در کنار بستن منافذ باز ظاهری شفاف‌‌تر، روشن‌تر و تمیز‌تر برای پوست خود به ارمغان بیاورید.

6- کرم کوچک کننده منافذ باز پورمینیمایزر گرلن:

این محصول به طور خاص برای کوچک کردن منافذ باز پوستی طراحی شده تا با اصلاح ظاهر منافذ شما را به آنچه که می خواهید برساند این کرم دارای ترکیباتی نظیر خاک رس، زینک و عصاره‌های گیاهی است بدین ترتیب می تواند در کنار کاهش بزرگی منافذ به شما در بهبود بافت پوست کمک کند تا به پوست در اکسیژن‌رسانی و دریافت بهتر مواد مغذی کمک کنید. بنابراین برای بستن منافذ باز خود می توانید کرم منافذ باز پورمینیمایزر گرلن را در روتین پوستی خود قرار دهید تا با کنترل چربی پوست ظاهری مات با منافذ کوچک برای شما به ارمغان بیاورد.

7- کرم کاهش ظاهر منافذ باز لکسیون:

یکی دیگر از محصولاتی که می تواند به طور موثر بر روی ظاهر منافذ باز شما تاثیرگذار باشد کرم کاهش منافذ باز لکسیون است این محصول می تواند با استفاده از ترکیبات خود نظیر عصاره آناناس، پشن فروت و کشمش پوست شما را به خوبی تمیز کند و با رفع هرگونه آلودگی و ناخالصی از روی پوست به شما در داشتن ظاهری با منافذ کوچک کمک کند بنابراین این محصول می تواند باعث کاهش براقیت ناشی از چربی پوست شود و با استفاده از مواد فعال خود مانند گلیسیرین پوستی نرم و مرطوب برای شما به ارمغان بیاورد.

کرم کوچک کننده منافذ باز لکسیون علاوه بر بستن منافذ باز می تواند به یکنواخت کردن رنگ پوست، کنترل میزان ترشح چربی و پاکسازی پوست کمک کند همچنین به گونه‌ای فرموله شده که برای کسانی که دارای پوست چرب و مختلط هستند به عنوان پرایمر می تواند نقش موثری را ایفا کند تا بتوانید به بهترین شکل پوست را نرم و لطیف کنید.

8- کرم کوچک کننده منافذ استادرم:

با استفاده از این محصول فوق العاده شما می توانید بلافاصله براقی و درخشش ناشی از چربی پوست را ازبین ببرید و با کنترل میزان ترشح چربی به ظاهری دلخواه دست پیدا کنید همچنین این کرم به طور چشمگیری به شما در تغییر ظاهر بزرگ منافذ باز پوست کمک می کند تا بتوانید ظاهری صاف و یکدست داشته باشید همچنین این محصول در کاهش جوش‌های ناخوشایند تاثیرگذار است و برای کسانی که دارای پوست چرب و مختلط هستند انتخاب مناسبی است.

در نتیجه:

وقتی در آینه به پوست خود نگاه می کنید اولین چیزی که متوجه آن می شوید بزرگی منافذ باز پوست است به همین خاطر تلاش می کنید تا با استفاده از روش و محصولات مختلف ظاهر بزرگ منافذ را پنهان کنید به همین خاطر ما در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین کرم‌ها برای بستن منافذ باز آشنا کنیم تا بتوانید زمینه را برای کاهش ظاهر بزرگ منافذ باز فراهم کنید البته باید در نظر داشته باشید که در محصولات مراقبت از پوست هیچ چیز یکسانی وجود ندارد یعنی چیزی که برای یک فرد موثر است لزوما ممکن است همان نتایج را برای فرد دیگر نداشته باشد به همین خاطر توصیه می گردد که قبل از خرید و استفاده از هر محصولی با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای زیبایی و سلامت پوستتان بگیرید. همچنین می‌توانید جهت خرید محصولات مراقبت از پوست از دسته بندی های فروشگاه اینترنتی لیلیپوت دیدن فرمایید.

 

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید