لیپ گلاس یا برق لب چیست؟ معرفی بهترین برندهای برق لب

لیپ گلاس یا برق لب چیست؟ معرفی بهترین برندهای برق لب
22 اردیبهشت 1403 بدون نظر 8 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

لیپ گلاس یا برق لب یکی از محصولات آرایشی ترند دنیایی زیبایی است که می تواند به حجیم‌تر نشان دادن لب‌های شما کمک کند برق لب برخلاف سایر محصولات آرایش لب مانند خط لب، رژ لب و رژ لب مایع از رنگدانه‌های کمتری برخوردار است و به خاطر محبوبیت زیاد لیپ گلاس در بازار انواع مختلفی از آنها با رنگ و بدون رنگ موجود است

لیپ گلاس یا برق لب یکی از محصولات آرایشی ترند دنیایی زیبایی است که می تواند به حجیم‌تر نشان دادن لب‌های شما کمک کند برق لب برخلاف سایر محصولات آرایش لب مانند خط لب، رژ لب و رژ لب مایع از رنگدانه‌های کمتری برخوردار است و به خاطر محبوبیت زیاد لیپ گلاس در بازار انواع مختلفی از آنها با رنگ و بدون رنگ موجود است تا شما بتوانید به راحتی به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و با براق کردن لب‌ها ظاهری جذاب برای خود به ارمغان بیاورید ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برق لب حجم دهنده با ماندگاری بالا آشنا کنیم تا بدون نگرانی از خراب شدن آرایش لب خود بتوانید با خیال راحت از مهمانی خود لذت ببرید.

1- براق کننده لب بابی براون:

یکی از محصولات مورد علاقه آرایشگران حرفه‌ای برق لب بابی براون است چرا که این محصول حاوی روغن‌های گیاهی مغذی، اسید هیالورونیک و ویتامین‌ C است تا در کنار مرطوب کردن لب‌های شما، احساس خنکی و سبکی را برای شما به ارمغان بیاورد. لیپ گلاس بابی براون باعث ایجاد احساس چسبندگی بر روی لب‌های شما نمی شود و به خوبی بر روی خطوط لب قرار می گیرد اما این برق لب برخلاف بسیاری از محصولات دیگر درخشندگی کمتری را بر روی لب‌های شما ایجاد می کند.

2- لیپ گلاس حجم دهنده پاتریک تا:

این محصول حاوی موادی نظیر ویتامینE، عصاره‌های طبیعی، زنجبیل، دارچین، آووکادو، روغن جوجوبا و نعناع فلفلی است که می توانند با تحریک کردن گردش خون در لب‌ها شما را سریعا به نتیجه دلخواهتان یعنی لب‌هایی پرحجم برساند همچنین با افزایش درخشندگی و رطوبت ضمن زیباتر کردن آرایش به تامین سلامت لب‌های شما می پردازد. برق لب پاتریک تا به خاطر ترکیباتی که دارد می تواند افزایش خاصیت ارتجاعی پوست لب، آبرسانی و شادابی لب‌های شما را فراهم کند تا با استفاده از این محصول بتوانید بعد از هر بار استفاده لب‌هایی پرحجم داشته باشید.

3- بالم لب حجم دهنده ماراکوجا جویسی تارت:

این برق لب به راحتی می تواند لب‌هایی حجیم برای شما به ارمغان بیاورد تا شما بتوانید فورا نتیجه دلخواهتان را بدست بیاورید همچنین لیپ گلاس تارت با آبرسانی و مرطوب کردن لب، شادابی و طراوت را برای لب‌های شما فراهم می کند بدون اینکه شما احساس ناخوشاند چسبندگی را بر روی لب‌هایتان تجربه کنید. از ویژگی‌های مثبت لیپ گلاس تارت استفاده از 10 میوه غنی از آنتی اکسیدان‌های مغذی است همچنین از جمله عصاره‌های موجود در بالم لب تارت می توان به روغن ماراکوجا، روغن هسته انگور، عصاره انار، عصاره هندوانه، عصاره توت فرنگی، عصاره هلو و بلوبری اشاره کرد به همین خاطر این محصول می تواند در افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، افزایش رطوبت و محافظت از لب‌ها در برابر رادیکال‌های آزاد کمک کند. بنابراین اگر می خواهید از محصولی استفاده کنید که ضمن حجیم‌تر کردن لب‌ها به طور 12 ساعته به آبرسانی و تغذیه پوست لب بپردازد می توانید از بالم لب حجم دهنده ماراکوجا جویسی تارت استفاده کنید.

4- لیپ گلاس حجم دهنده از برند شارلوت تیلبری:

یکی از محبوب‌ترین برق لب‌ها، لیپ گلاس حجم دهنده شارلوت تیلبری است چرا که این محصول با آبرسانی و مرطوب کردن لب‌ها شما را از شر خشکی لب خلاص می کند علاوه بر این با حجم بخشیدن به لب‌های شما ظاهری زیبا و جذاب برایتان به ارمغان می آورد از ویژگی‌های مثبت این محصول ترکیبات مغذی و رنگدانه‌های ملایم است از جمله موادی که در ترکیبات این محصول بکار رفته است می توان به کلاژن، عصاره جوانه خردل، ویتامین A، روغن نارگیل و روغن مارولا اشاره کرد بنابراین اگر می خواهید از لیپ گلاسی استفاده کنید که در کنار حجیم‌تر کردن لب‌ها به نرم کردن و آبرسانی پوست لب بپردازد می توانید از برق لب حجم دهنده شارلوت تیلبری استفاده کنید.

5- لیپ گلاس حجم دهنده شیگلم:

این محصول حاوی مواد مغذی نظیر روغن نارگیل، اسکوالن و روغن جوجوبا است به همین خاطر می تواند ضمن حجم بخشیدن به لب‌هایتان جلوه‌ای براق برای آرایش شما به ارمغان بیاورد همچنین با رطوبت رسانی از خشکی لب جلوگیری می کند از نکات خوب برق لب شیگلم عدم استفاده از ترکیبات مضر مانند الکل، گلوتن، پارابن و تالک است. لیپ گلاس شیگلم رنگ ملایمی بر روی لب‌های شما ایجاد می کند و شادابی و طراوت را به لب‌های شما برمی گرداند لازم به ذکر است که بعد استفاده از برق لب حجم دهنده شیگلم سوزشی ملایم را احساس می کنید که بعد از چند دقیقه از بین می رود و شما را به نتیجه دلخواهتان یعنی حجم دادن لب‌ها می رساند. بنابراین اگر می خواهید لب‌هایی حجیم داشته باشید می توانید در میان گزینه‌های خود لیپ گلاس حجم دهنده شیگلم را هم قرار دهید.

6- برق لب توفیسد:

برق لب توفیسد یکی از بهترین محصولات برای آبرسانی و حجم بخشیدن به لب‌های شما است چرا که این محصول فاقد ترکیبات مضر از جمله پارابن، فتالات، سولفات و گلوتن است به همین خاطر شما می توانید با استفاده از لیپ گلاس توفیسد لب‌های نازک و باریک خود را پرحجم‌تر نشان دهید. لیپ گلاس توفیسد حاوی روغن آووکادو، روغن جوجوبا، ویتامین E و آنتی اکسیدان‌هایی است که می تواند ماندگاری بالایی بر روی لب‌های شما داشته باشد به طوری که شما می توانید در طول روز از زیبایی لب‌های خود بدون خراب شدن آن اطمینان خاطر پیدا کنید. لازم به ذکر است که برق لب حجم دهنده توفیسد را فقط بر روی لب‌های خود بمالید و از آن بر روی پوست خود استفاده نکنید چرا که باعث ایجاد قرمزی و التهاب بر روی پوست می گردد.

7- لیپ گلاس کریستال آناستازیا:

یکی از برق لب‌هایی که باعث می شود که شما لب‌هایی حجیم و براق داشته باشید لیپ گلاس کریستال آناستازیا است که منجر به ایجاد احساس چسبندگی بر روی لب‌های شما نمی شود و به خاطر ماندگاری بالایی که دارد می توانید با خیال راحت بدون نیاز به تمدید لیپ گلاس از آن استفاده کنید.

8- برق لب حجم دهنده کت واک

حجم دهنده کت واک بی‌یو از بهترین مواد روغنی ساخته شده است تا در کنار لطیف کردن لب‌ها به شما برای حجیم‌تر نشان دادن لب‌های نازک کمک کند از جمله نکات مثبت برق لب حجم دهنده کت واک می توان به عدم پس دادن رژ لب، پوشش دهی یکدست و براق کردن لب‌ها اشاره کرد بنابراین اگر شما جز کسانی هستید که می خواهید لب‌هایی برجسته، زیبا و براق داشته باشید می توانید از لیپ گلاس حجم دهنده کت واک استفاده کنید.

9- لیپ گلاس حجم دهنده گابرینی:

این محصول حاوی ویتامین E، روغن جوجوبا و رزماری است به همین خاطر می تواند بر روی کلاژن سازی پوست لب شما تاثیرگذار باشد همچنین با حجیم کردن لب‌های نازکتان زیبایی را برای آرایش روزانه شما فراهم می کند و با براق کردن لب، شادابی و طراوت را برای شما به ارمغان می آورد. از ویژگی‌های خوب لیپ گلاس حجم دهنده گابرینی آبرسانی و مرطوب کنندگی لب‌های شما است به طوری که شما می توانید از خشکی پوست جلوگیری کنید البته باید بدانید که بعد استفاده از این برق لب به احتمال زیاد کمی سوزش بر روی لب‌ها احساس می کنید که بعد از چند دقیقه این احساس برطرف می شود و شما می توانید تاثیر این لیپ گلاس حجم دهنده را بر روی لب‌های خود مشاهده کنید.

10- لیپ گلاس حجم دهنده لورال:

این محصول با بهره گیری از اسید هیالورونیک و کلاژن می تواند در کنار آبرسانی و مرطوب کردن لب‌های شما به حجیم‌تر کردن لب‌های نازکتان کمک کند همچنین لیپ گلاس لورال به خاطر فرمولاسیون سبک خود بدون اینکه باعث ایجاد احساسی سنگینی بر روی لب‌های شما شود می تواند به درخشندگی لب‌ها کمک کند. این برق لب غیر چسبناک است و به خاطر ماندگاری بالایی که دارد می تواند خیال شما را از بابت زیبایی لب‌هایتان در طول روز راحت کند، بدون اینکه نیازی به تمدید آن داشته باشید. بنابراین اگر می خواهید از برق لبی استفاده کنید که در کنار آبرسانی، براق کردن و حجیم‌تر کردن لب‌ها از ماندگاری خوبی برخوردار باشد می توانید از لیپ گلاس حجم دهنده لورال استفاده کنید تا تجربه لذت بخشی را برای خود به ارمغان بیاورید.

در نتیجه:

انتخاب لیپ گلاس در آرایش لب اهمیت زیادی دارد چرا که در صورت انتخاب محصول نامناسب جلوه‌ای ناخوشایند بر روی لب‌های شما ایجاد می شود همچنین قبل از خرید لیپ گلاس حتما برچسب مواد تشکیل دهنده آن را مطالعه کنید چرا که ممکن است برخی از این محصولات حاوی مواد حساسیت زا یا مواد شیمیایی مضر مانند پارابن باشند که در صورت استفاده از آنها زمینه را برای تحریک و قرمزی لب‌های خود فراهم می کنید. از محصولاتی استفاده کنید که حاوی مواد و روغن‌های طبیعی باشد تا بتوانید عوارض آن را به حداقل برسانید به طور کلی توصیه می گردد که حتما قبل از خرید و استفاده از هر محصولی با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید بهترین محصول را متناسب با نیازتان فراهم کنید. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین برق لب حجم دهنده با ماندگاری بالا آشنا کنیم تا بتوانید با انتخاب درست لیپ گلاس، در کنار آبرسانی لب‌های نازک خود را حجیم‌تر نشان دهید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید