بهترین ماسک زیر چشم برای رفع تیرگی

بهترین ماسک زیر چشم برای رفع تیرگی
27 فروردین 1403 بدون نظر 10 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

زمانی که یک شب طولانی را تا دیر وقت کار می کنید یا در موقعیت استرس زایی به سر می برید بر روی صورت شما حلقه‌های تیره‌ای زیر چشم ظاهر می شود این پدیده می تواند عوامل مختلفی نظیر کمبود خواب، ژنتیک، آلرژی، سن و... داشته باشد شما می توانید برای رفع تیرگی زیر چشم از ماسک‌های مخصوص استفاده کنید

زمانی که یک شب طولانی را تا دیر وقت کار می کنید یا در موقعیت استرس زایی به سر می برید بر روی صورت شما حلقه‌های تیره‌ای زیر چشم ظاهر می شود این پدیده می تواند عوامل مختلفی نظیر کمبود خواب، ژنتیک، آلرژی، سن و... داشته باشد شما می توانید برای رفع تیرگی زیر چشم از ماسک‌های مخصوص استفاده کنید این ماسک‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که برای پوست ظریف و نازک زیر چشم مناسب است و دارای انواع مختلفی است که هر یک از آنها با توجه به نیاز شما کاربرد متفاوتی دارند برخی از آنها حاوی اسید هیالورونیک اند که برای آبرسانی و روشن‌تر کردن پوست بکار می روند و برخی دیگر حاوی ویتامین C هستند ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین ماسک‌ زیر چشم برای رفع تیرگی آشنا کنیم تا بتوانید تصمیم درستی برای حفظ و ارتقای سلامت پوستتان بگیرید.

1- ماسک زیر چشم بیواکوا مدل Hydrating Moisturizing:

این ماسک فوق العاده حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده است به همین خاطر می تواند به راحتی پوست ظریف و حساس زیر چشم را نرم کند همچنین با از بین بردن تیرگی زیر چشم و روشن‌تر کردن پوست نگرانی شما را از بابت ایجاد چهره‌ای خسته و کسل برطرف می کند چرا که بسیاری از افراد امروزه به خاطر کار با گوشی، کامپیوتر و کمبود خواب چهره‌ای کدر و بی حوصله دارند که با کمک ماسک زیر چشم بیواکوا شما می توانید ضمن کاهش تیرگی به جوان‌تر ماندن پوست کمک کنید تا پوستی شاداب و باطروات داشته باشید. از نکات خوب ماسک زیر چشم بیواکوا کاهش چین و چروک پوستی است همانطور که همه شما می دانید با افزایش سن، پوست شما وارد فرایند پیری می شود و پوست زیر چشم یکی از مناطقی است که چین و چروک در آنجا زودتر ظاهر می گردد به همین خاطر باید پوست زیر چشم را در روتین مراقبت از پوست خود فراموش نکنید تا با تامین مواد مورد نیاز علائم پیری را در پوست کاهش دهید ماسک زیر چشم بیواکوا بافت ژله‌ای بسیار نرم و سبکی دارد به طوری که شما بعد از گذاشتن این ماسک در پوست اطراف چشم به هیچ عنوان احساس سنگینی و ناخوشایندی نخواهید داشت. توصیه می گردد که قبل از باز کردن ماسک حتما دستورالعمل آن را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین عملکرد را از ماسک زیر چشم بیواکوا مشاهده کنید.

2- ماسک زیر چشم ایمیجز سری Hyaluronic Acid:

این محصول حاوی اسید هیالورونیک است به همین خاطر می تواند به طور عمیق پوست اطراف چشم را آبرسانی کند و آن را مرطوب نگه دارد همچنین با از بین بردن خستگی چشم، چهره‌ای شاداب و سرحال را برای شما به ارمغان بیاورد. ماسک زیر چشم ایمیجز می تواند پف و تیرگی اطراف چشم را کاهش دهد تا دیگر نگران کدری پوست خود نباشید و با خیال راحت در مهمانی یا جلسات مهم کاری حضور پیدا کنید. ماسک زیر چشم ایمیجز حاوی ترکیباتی است که می تواند از ایجاد علائم پیری جلوگیری کند و از آنجایی که پوست زیر چشم جز حساس‌ترین نواحی پوست است و نیاز به مراقبت دارد شما می توانید با استفاده از این ماسک به تقویت پوست خود بپردازید.

3- ماسک زیر چشم لانبنا:

این محصول حاوی عصاره مروارید سیاه است به همین خاطر می تواند به خوبی پوست ظریف اطراف چشم شما را تقویت کند تا با کاهش علائم پیری پوستی جوان و شاداب داشته باشید ماسک زیر چشم لانبنا با جلوگیری و رفع تیرگی زیر چشم خستگی را از چشم‌های شما می زداید تا ظاهری سرحال و بانشاط داشته باشید این محصول دارای اسیدهای آمینه‌ای است که در کوچک‌تر کردن منافذ باز پوست کمک بسزایی می کند. ماسک زیر چشم لانبنا علاوه بر اینکه برای پوست زیر چشم شما مناسب است برای خط اخم و لبخند هم بکار می روند تا بتوانید با آبرسانی و تامین مواد مورد نیاز از ایجاد چین و چروک پوستی جلوگیری کنید.

4- ماسک زیر چشم طلا زوزو مدل Gold Nourish:

ماسک زیر چشم طلا زوزو دارای عصاره‌های گیاهی، ویتامین E، ویتامین C، هیالورونیک اسید، اسانس گل رز، عصاره بابونه، عصاره آلوئه ورا و عصاره خیار است این ماسک با این ترکیبات فوق العاده می تواند در طی زمان از ایجاد علائم پیری در پوست زیر چشم جلوگیری کند و با کاهش پف و تیرگی پوست اطراف چشم ظاهری شاداب و بانشاط برای شما به ارمغان بیاورد این ماسک به خاطر خاصیت کلاژن سازی خود می تواند به پوست شما در بازسازی سلول‌ها کمک کند تا دوباره پوست شما خاصیت ارتجاعی خود را بدست بیاورد چرا که با افزایش سن پوست شما کلاژن کمتری را تولید می کند و در نتیجه خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد به همین خاطر به مرور زمان شما شاهد ایجاد چین و چروک در پوست زیر چشم خود خواهید شد بنابراین برای جلوگیری از این امر باید در روتین خود از ماسک زیر چشم مناسب استفاده کنید تا با آبرسانی فوری و مرطوب کردن پوست تاثیرات فوق العاده‌ای را بر روی پوست خود به جا بگذارید.

5- ماسک زیر چشم وان اسپرینگ:

این محصول یکی دیگر از ماسک‌های زیر چشم برای رفع تیرگی‌ است ماسک زیر چشم وان اسپرینگ با تشویق سلول‌های پوستی شما به کلاژن سازی پوستی صاف و جوان برای شما به ارمغان می آورد تا با علائم پیری و چین و چروک‌های اطراف چشم خداحافظی کنید همچنین ماسک زیر چشم وان اسپرینگ حاوی مرطوب کننده و آبرسان قدرتمندی است که با تسکین پوست ظریف و حساس زیر چشم، شما را از شر پف و کیسه‌های چربی خلاص می کند از نکات خوب این ماسک عدم استفاده از الکل در ترکیبات خود است. بنابراین اگر می خواهید پوستی درخشان و روشن داشته باشید می توانید ماسک زیر چشم وان اسپرینگ را جز گزینه‌ای انتخابی خود قرار دهید.

6- ماسک زیر چشم بیواکوا مدل Orange and Green Tea:

این محصول حاوی عصاره پرتقال بوده به همین خاطر می تواند تاثیر فوق العاده‌ای بر روی تیرگی‌های اطراف چشم شما بگذارد بنابراین با ماسک عصاره پرتقال بیواکوا می توانید به تقویت پوست خود بپردازید و با تشویق سلول‌های پوستی به بازسازی، در جوان کردن پوست خود نقش بسزایی داشته باشید این ماسک حاوی ویتامین C است پس می تواند با لایه برداری و روشن‌تر کردن پوست، سلامت و زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد همچنین با عدم مسدود کردن منافذ پوستی میزان تولید چربی را در پوست کنترل می کند بنابراین اگر به دنبال ماسکی هستید که بتواند ضمن رفع تیرگی به کاهش علائم پیری، تامین مواد مورد نیاز پوست و حفظ رطوبت و آبرسانی پوست شما بپردازد می توانید ماسک زیر چشم عصاره پرتقال بیواکوا را انتخاب کنید.

7- ماسک زیر چشم سرسان لاو حاوی عصاره طلا و خاویار:

این ماسک زیر چشم حاوی مرطوب کننده و آبرسان فوق العاده‌ای است که زمینه را برای شادابی و طراوت پوست شما فراهم می کند این ماسک با بهبود بخشیدن به جریان خون رسانی باعث می شود تا پوست شما بتواند مواد مورد نیاز خود را تهیه کند و با کاهش تیرگی و کدری زیر چشم ظاهری زیبا و شاداب برای شما به ارمغان می آورد این ماسک علاوه بر اینکه برای پوست اطراف چشم بکار برده می شود برای خط لبخند، چانه و پیشانی نیز مفید است و شما می توانید با استفاده از ماسک زیر چشم سرسان لاو چین و چروک پوستی را کاهش دهید.

8- ماسک زیر چشم ساکورا (شکوفه گیلاس) و جلبک دریایی لیفتنگ:

این محصول تاثیر بی نظیری در رفع تیرگی چشم، کاهش پف زیر چشم، جلوگیری از ایجاد چین و چروک و خشکی و ضایعات پوستی اطراف چشم دارد. این ماسک حاوی عصاره شکوفه گیلاس و جلبک دریایی بوده به همین خاطر می تواند با آبرسانی عمیق و حفظ رطوبت پوستی نرم و لطیف برای شما به ارمغان بیاورد و با تشویق سلول‌ها به بازسازی، زیبایی و جوانی را برای شما فراهم کنند بنابراین اگر می خواهید از پوست زیر چشم خود مراقبت کنید باید از ماسک زیر چشم مناسب به طور مرتب استفاده کنید و انتظار نداشته باشید که با یک بار استفاده تاثیر آن را بر روی پوست مشاهده کنید.

9- ماسک زیر چشم هیالورونیک اسید بیواکوا:

این محصول حاوی اسید هیالورونیک است به همین خاطر تاثیر فوق العاده‌ای در آبرسانی پوست شما دارد از طرفی دیگر با کاهش تیرگی پوست خستگی را از چهره‌ی شما برطرف می کند این ماسک در کنار رفع تیرگی پوست علائم پیری را کاهش می دهد و در جوانسازی پوست تاثیرگذار است.

در نتیجه:

مراقبت از پوست زیر چشم در روتین پوستی اهمیت زیادی دارد چرا که این ناحیه از پوست نسبت به دیگر نواحی حساس‌تر و ظریف‌تر است به همین خاطر باید از ماسک زیر چشم برای تقویت و تامین مواد مورد نیاز آن استفاده کرد از طرفی دیگر ما در دنیایی زندگی می کنیم که دائم با گوشی، کامپیوتر و کمبود خواب سروکله می زنیم به همین خاطر ممکن است زمینه را برای تیرگی زیر چشم فراهم کنیم اگر چه که این تیرگی می تواند عوامل دیگری مثل سن و ژنتیک داشته باشد به هر حال ما در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین ماسک زیر چشم برای رفع تیرگی آشنا کنیم تا با کاهش تیرگی ظاهری زیبا و سرحال داشته باشید همچنین توصیه می گردد که قبل استفاده از هر محصولی به ویژه برای ناحیه حساس زیر چشم با یک متخصص مشورت کنید تا بتوانید ماسک زیر چشم مناسب را پیدا کنید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید