معرفی انواع برند پرایمر مناسب صورت

معرفی انواع برند پرایمر مناسب صورت
20 بهمن 1402 بدون نظر 8 دقیقه
اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب می خوانید :

پرایمرها به دلیل ترکیباتی که دارند می توانند پوست شما را صاف‌ و یکدست کنند تا مواد آرایشی به خوبی بر روی پوست شما پخش شوند امروزه با پیشرفت صنایع بهداشتی و آرایشی پرایمرهای متفاوتی در بازار موجود است اما متاسفانه همه شرکت‌های آرایشی و بهداشتی بهترین پرایمرها را با بهترین عملکرد تولید نمی کنند.

فرقی نمی کند که اهل آرایش باشید یا نه همیشه به عنوان محصول پایه به پرایمر صورت نیاز خواهید داشت حتی اگر می خواهید آرایش ساده‌ای داشته باشید باید ابتدا به سراغ پرایمر بروید تا آرایش را برای ساعت های طولانی بر روی پوستتان نگه دارید پرایمرها به دلیل ترکیباتی که دارند می توانند پوست شما را صاف‌ و یکدست کنند تا مواد آرایشی به خوبی بر روی پوست شما پخش شوند امروزه با پیشرفت صنایع بهداشتی و آرایشی پرایمرهای متفاوتی در بازار موجود است اما متاسفانه همه شرکت‌های آرایشی و بهداشتی بهترین پرایمرها را با بهترین عملکرد تولید نمی کنند برای داشتن بهترین پرایمر متناسب با پوست باید با بهترین برندها ومحصولات آشنا باشید تا بتوانید انتخاب درستی در این مسیر کنید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برندهای پرایمر برای صورت آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

1- پرایمر برند ELF:

ELF در سال 2024 در جایگاه نخست جهان قرار دارد و از زمان تاسیس خود تا الان بهترین کیفیت محصولات آرایشی را ارائه می دهد که برای تولید پرایمر از این قاعده مستثنی نیست انواع مختلفی پرایمر از برند ELF وجود دارد که برای انواع پوست‌ها، در بازه‌های متفاوتی از قیمتی به فروش می رسد این پرایمرها با مقدار زیادی از آنتی اکسیدان‌ها ساخته می شوند. می توان پرایمر Elf Portless Face Primer را به عنوان یکی از بهترین پرایمرهای این برند معرفی کرد چرا که به معنای واقعی می تواند پوست شما را برای مدت طولانی صاف و بی عیب نشان دهد به همین خاطر اکثر علاقمندان به آرایش از پرایمرهای این برند استفاده می کنند تا زیبایی و سلامت پوست خود را تضمین کنند. 

2- پرایمر برند NYX:

اگر می خواهید پرایمری را با SPF پیدا کنید باید پرایمرهای برند NYX را جز یکی از گزینه‌های خود قرار دهید چرا که جایگاه دوم را در فهرست بهترین برندهای پرایمر در جهان را در اختیار خود قرار دارد این برند طیف گسترده‌ای از پرایمر را در قیمت‌های متفاوت به بازار ارائه می دهد یکی از بهترین پرایمرهای این برند NYX Bare With Me با SPF 30 است که به صورت حرفه‌ای پوستی یکدست و بی عیب و نقص برای شما به ارمغان می آورد این پرایمر حاوی روغن شاهدانه است که یکی از عناصر فوق العاده در تسکین پوست شما است و باعث می شود تا پوستتان برای مدت طولانی هیدراته بماند اگر می خواهید آرایش حرفه‌ای داشته باشید از این پرایمر استفاده کنید تا متوجه تاثیر فوق العاده آن در درخشش و صاف شدن پوستتان شوید.

3- پرایمر برند Covergirl:

Covergirl یکی دیگر از برندهای لوازم آرایشی است که در سال 2024 در ردیف اول قرار گرفته است و تا این لحظه مجموعه‌های مختلفی از پرایمر را برای علاقمندان به آرایش و زیبایی معرفی کرده است اگر می خواهید بهترین پرایمر را برای پوشاندن منافذ بزرگتر روی پوست خود انتخاب کنید می توانید به سراغ پرایمرهای برند Covergirl بروید چرا که پرایمرهای این برند از فرمول بدون روغن ساخته شده اند و یک ته رنگ ظریف برای از بین بردن ظاهر منافذ حاد فراهم می کنند تا شما پایه عالی‌ای را برای آرایش خود داشته باشید.

4- پرایمر برند Urban Decay:

برای ایجاد پایه‌ای عالی برای آرایش طولانی مدت می توانید از پرایمر برند Urban Decay استفاده کنید در بین انواع پرایمرهایی که این برند تولید کرده است پرایمر All Nighter Ultra Glow Face Primer یکی از بهترین‌ها است این محصول می تواند تا ساعت‌های طولانی محصولات آرایشی را بر روی پوست شما قفل کند بافت سبک و نرمی دارد و پس از استفاده از آن، خطوط ریز را از بین می برد و پوستی صاف و یکدست برای شما به ارمغان می آورد. از آنجایی که پرایمر می تواند به تقویت پوست شما بپردازد و در هنگام استفاده به هیدراته ماندن پوست کمک کند می تواند تاثیر شگفت انگیزی در آرایش شما داشته باشد بنابراین اگر شما پوست خشکی دارید پرایمرهای Urban Decay برای شما مناسب است چرا که اسید هیالورونیک در آن نقش بسزایی دارد.

5- پرایمر برند Benefit Cosmetics:

شرکت آرایشی Benefit محصولات آرایشی و زیبایی خود را در بیش از سی کشور به فروش می رساند که برخی از بهترین پرایمرها را تا سال 2024 با نام برند خود به بازار عرضه کرده است یکی از مزایای یک پرایمر خوب پنهان کردن منافذ بزرگ است که پرایمر های برند Benefit با فرمول بدون روغنی که دارد می تواند یک لایه صاف بر روی پوست ایجاد کند و شما را از شر منافذ بزرگ خلاص کند. این برند تلاش می کند تا مواد اولیه، لوازم آرایشی مناسب با انواع رنگ و جنس پوست شما را تهیه کند تا شما بتوانید به پرایمر و محصول مورد نظر و مناسب پوست خود دسترسی داشته باشید پرایمرهای برند Benefit شامل مقدار استانداردی از مشتق ویتامین E هستند که برای نجات پوست شما از رادیکال‌های آزاد ضروری اند همچنین می تواند آرایش شما را تا ساعت‌ها حفظ کند تا ظاهری زیبا و بدون نیاز به تجدید آرایش داشته باشید.

6- پرایمر برند NARS Cosmetics:

یکی دیگر از بهترین شرکت‌های آرایشی و زیبایی برند NARS است که در ابتدا به خاطر مجموعه‌های رژلب خود مشهور بود اما امروزه در تولید بهترین پرایمرها در سراسر دنیا معروف است این پرایمر نتیجه فوری را با مات کردن پوست و به حداقل رساندن منافذ نشان می دهد فرمول اولیه این پرایمر شامل عناصری مانند اسید اولئیک، پپتیدها و وایت وود آفریقایی است این عناصر به داشتن پوست متعادل کمک می کنند بنابراین اگر می خواهید از پرایمری استفاده کنید که ضمن صاف و یکدست کردن پوست، آرایش شما را حرفه‌ای تر و ماندگارتر کند می توانید از پرایمر NARS استفاده کنید تا لحظات دلپذیری را در آرایش کردن تجربه کنید.

7- پرایمر برند Yves Saint Laurent:

این برند دارای یکی از بهترین مجموعه‌های پرایمر است که پرایمر YSL Touche Eclat Blur Primer فراتر از هر پرایمری از هر برندی است این پرایمر با فرمول پاک کردن و حذف خطوط و منافذ پوستی عمل می کند و پوستی صاف و ایده آل برای شما به ارمغان می آورد همچنین این پرایمر باعث درخشش پوست شما می شود البته این برند پرایمرهای متنوع دیگری هم دارد که شما می توانید با توجه به جنس و رنگ پوست پرایمر مناسب پوست خود را انتخاب کنید.

8- پرایمر برند Milk Makeup:

این برند در طول مدت فعالیت خود محصولات آرایشی باکیفیتی به مشتریان خود ارائه کرده است و همچنین در همان سال‌های اولیه فعالیت خود به جایگاه پرفروش‌ترین برندها دست یافته است. برای کمک به پوست خشک و کم آب خود بدون شک از پرایمر Milk Makeup استفاده کنید چرا که با فرمول ژل مانند و مرطوب کنندگی که دارد می تواند آرایش شما را برای مدت طولانی بر روی پوست قفل کند تا با خیال راحت بدون نگرانی از پاک شدن آرایش خود، استفاده کنید. این پرایمر از مواد مانند ویتامین B، اسید هیالورویک، عصاره CBD مشتق از شاهدانه، آلوئه ورا و.. برای ایجاد اثر صاف کنندگی بر روی پوست ساخته شده است.

9- پرایمر برند Too Faced Cosmetics:

برند Too Faced Cosmetics یکی از بهترین، شناخته شده‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای آرایشی است که طیف گسترده‌ای از پرایمرها را برای انواع پوست‌ها تولید کرده است تا شما بتوانید به راحتی با توجه به جنس پوست خود از پرایمر مناسب استفاده کنید پرایمرهای این برند بدون سیلیکون هستند و از موادی مانند روغن زیتون، آب نارگیل و چندین پروبیوتیک به جای سیلیکون برای مرطوب نگه داشتن پوست استفاده می کنند. بنابراین اگر می خواهید آرایشی ماندگار و حرفه‌ای داشته باشید می توانید از پرایمرهای برند Too Faced Cosmetics استفاده کنید.

10- پرایمر برند Hourglass:

برند Hourglass در لیست بهترین پرایمرها در سال 2024 قرار دارد این پرایمر پوستی صاف و یکدست برای شما به ارمغان می آورد تا برای مدت طولانی آرایش خود را بر روی پوست قفل کنید. این پرایمر با جذب چربی اضافه به متعادل کردن پوست کمک می کند و روکشی بی نقص بر روی پوست ایجاد می کند. پرایمر Hourglass باف ژلی و سبکی دارد که منجر به طراوت و شادابی پوست می شود.

11- پرایمر برند Glossier:

پرایمرهای Glossier با اسید هیالورونیک ساخته می شوند و به ترکیب رنگ صورت کمک می کنند بنابراین یک سطح صاف و بی نقصی را برای آرایش بر روی پوست شما ایجاد می کنند. اگر شما جز کسانی هستید که پوست خشکی دارند می توانید پرایمرهای Glossier جز گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید چرا که ضمن آبرسانی بالا بافت نرم و لطیفی دارد و یک پایه عالی برای پوست‌های خشک و کم آب ایجاد می کند.

12- پرایمر برند Huda Beauty:

هدی بیوتی یکی از بهترین تولید کنندگان پرایمر در سال 2024 است پرایمر تازه واردی را که با نام Huda Beauty New Foundation Illuminating وارد بازار کرده است با بهترین مواد فرموله شده اند که برای مدت طولانی می تواند مواد آرایشی را بر روی صورت شما قفل کند و تسکین بخش پوست شما باشد.

 

 

در نتیجه:

انتخاب پرایمر مناسب برای داشتن آرایشی باکیفیت اهمیت زیادی دارد که با توجه به تنوعی که در بازار موجود است انتخاب پرایمر مناسب را برای شما چالش برانگیز کرده است به همین خاطر ما سعی کردیم در این مقاله شما را با 12 تا از بهترین برندهای پرایمر برای صورت آشنا کنیم تا با آگاهی بیشتر تصمیم بگیرد اما در صورتی که در انتخاب پرایمر مناسب شک دارید می توانید با یک متخصص مشورت کنید تا در مسیر درست قدم بگذارید.

برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید